دنیا کی سب سے بہترین ویل چئیر فروخت کے لیے تیار

زیورچ: ویسے تو معذور افراد کی مدد کے لیے الیکٹرک وہیل چیئر بھی دنیا میں آچکی ہیں، جن کی مدد سے ان افراد کو نقل و حرکت کرنے میں مدد ملی ہے، تاہم اب معذور افراد کی آسانی کے لیے ایک ایسی الیکٹرک وہیل چیئر بنائی جا رہی ہے، جو سیڑھیوں سمیت ایسے دشوار گزار راستوں سے بھی گزر سکے گی، جن سے گزرتے وقت انہیں کسی انسان کی ضرورت پڑتی تھی۔

سوئس یونیورسٹی کے طلبہ کی جانب سے تیار کی جانے والی اس الیکٹرانک وہیل چیئر کو ’سکیوو‘ کا نام دیا گیا ہے اور اسے پیٹریون نامی ادارے کے ماتحت بنایا جارہا ہے۔

یہ ادارہ جدید الیکٹرانک آلات تیار کرنے سمیت دیگر جدید ٹیکنالوجی کے حامل آلات تیار کرتا ہے۔

کمپنی کے مطابق یہ ویل چیئر نہ صرف سیڑھیوں بلکہ دشوار گزار راستوں پر بھی چلنے کی اہلیت رکھتی ہے، جب کہ یہ خراب موسم اور گیلے رستے پر بھی چلنے کے قابل ہے۔

سکیوو نامی اس وہیل چیئر کے نیچے فوجی ٹینک جیسی چین لگی ہوئی ہے، جو ہر طرح کے ناہموار راستے سمیت گیلے یا کیچڑ سے لدے ہوئے راستے پر بھی چلنے کی اہلیت رکھتی ہے۔

اس وہیل چیئر کو ابتداء میں ایک تعلیمی منصوبے کے لیے بنایا گیا تھا، تاہم اب اسے عام افراد کے لیے تیار کرکے فروخت کرنے کی تیاریاں کی جا رہی ہیں۔

ادارے کے مطابق ان وہیل چیئرز کو 2018 میں فروخت کے لیے پیش کردیا جائے گا جبکہ کمپنی اسے آن لائن فروخت کرنے کا بھی ارادہ رکھتی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *